View Single Post
Old 12-17-2009, 12:00 PM   #14
mtravellerh
book creator
mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
mtravellerh's Avatar
 
Posts: 9,635
Karma: 3856660
Join Date: Oct 2008
Location: Luxembourg
Device: PB360°
Quote:
Originally Posted by Sturgis View Post
Mmmmhhhh... Genau mit denen habe ich ja die Probleme!

Ich habe, um diese Nachrichten-Geschichte zu testen, einfach die vorkonfigurierten Feeds für Spiegel, Zeit, Welt und heise genommen und einfach das Laden für diese aktiviert.

Leider landen genau diese dann mit diesen kryptischen "Titel" Bezeichnungen bei mir in Calibre.

Warum? Was ist bei mir anders eingestellt als bei Euch? Viel kann man da doch nicht falsch machen?
Nee, genau gesagt eigentlich gar nix?
mtravellerh is offline   Reply With Quote