View Single Post
Old 08-15-2013, 07:19 AM   #126
Marrella
Cambrian crab
Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
Marrella's Avatar
 
Posts: 2,831
Karma: 3229927
Join Date: May 2012
Location: Germany
Device: Kindle, Pocket Book, Kobo, Sony
The Long Earth hat mir auch gut gefallen, ich fand es interessant, wie zwei so gegensätzliche Autoren zusammenarbeiten. Die Fortsetzung habe ich noch nicht gelesen.

Ender's Game... Ja, das habe ich vor ein paar Jahren gelesen und fand es gut, aber ich hadere mit mir, ob ich den Film nun sehen will oder nicht. Card kann ich einfach nicht mehr lesen. Nicht nur wegen seiner Ansichten, sondern auch, weil mir sein Schreibstil überhaupt nicht (mehr) zusagt. Und das Leben ist zu kurz, um sich trotzdem damit zu quälen. Ich denke, ich werde abwarten, mir die Trailer angucken und dann entscheiden, ob sich der Eintritt fürs Kino lohnt.
Marrella is offline   Reply With Quote