View Single Post
Old 03-14-2012, 09:22 AM   #7
Booxtor
Booxtor
Booxtor ought to be getting tired of karma fortunes by now.Booxtor ought to be getting tired of karma fortunes by now.Booxtor ought to be getting tired of karma fortunes by now.Booxtor ought to be getting tired of karma fortunes by now.Booxtor ought to be getting tired of karma fortunes by now.Booxtor ought to be getting tired of karma fortunes by now.Booxtor ought to be getting tired of karma fortunes by now.Booxtor ought to be getting tired of karma fortunes by now.Booxtor ought to be getting tired of karma fortunes by now.Booxtor ought to be getting tired of karma fortunes by now.Booxtor ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
Booxtor's Avatar
 
Posts: 1,126
Karma: 2305664
Join Date: Jun 2011
Location: Germany
Device: a lot of..
Wow! Das nenne ich ein Bericht Sehr professionell gemacht!

Was die Leselampen betrifft, da hätte ich ein Tipp - ich habe in letzten Jahren mehrere ausprobiert und an dieser http://www.ebay.de/itm/2-LED-Buchlam...item33725c5a52 bin ich hängen geblieben.

Die Lampe ist sehr günstig - man kann gleich sich mehrere leisten, da die auch im Haushalt sehr nützlich sein können. Sie hat angenehmes warmes Licht und breiten Spot (beleuchtete Fläche). Ich benutze drei AAA Akkus darin und eine Ladung hält wirklich ewig (locker 40-50 Stunden). Design der Lampe ist ebenfalls durchdacht und gelungen. Einschaltknopf ist angenehm durch leichtes Drucken bedienbar(ich mag irgendwie keine Schiebeschalter wie bei Belkin Lampe).


Ich überlege mir sogar die Lampen in Lieferufang des Readers aufzunehmen.

Last edited by Booxtor; 03-14-2012 at 09:48 AM.
Booxtor is offline   Reply With Quote