View Single Post
Old 08-15-2009, 05:17 AM   #1
K-Thom
The one and only
K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.K-Thom ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
Posts: 3,302
Karma: 535819
Join Date: Oct 2008
Location: Berlin, Germany
Device: yup!
Pocketbook 360°-Zustellung - spannender als ein Krimi

Sodele,

endlich ist das Testgerät des Pocketbook 360° unterwegs. Ich habe eine Trackingnummer erhalten, unter der ich schön nachverfolgen kann, wo das Gerät gerade steckt. Inzwischen ist es von Russland aus in Köln angekommen und hat scheint's die letzte Stunde den Zoll passiert.
15/08/2009 10:16 : SHIPMENT PENDING RELEASE FROM CLEARANCE AGENCY / RELEASED BY CLEARING AGENCY. NOW IN-TRANSIT FOR DELIVERY

15/08/2009 10:30 : REGISTERED WITH CLEARING AGENCY / SHIPMENT SUBMITTED TO CLEARING AGENCY

15/08/2009 10:45 : REGISTERED WITH CLEARING AGENCY / RELEASED BY CLR AGENCY. NOW IN-TRANSIT
Das ist irgendwie dramatischer, als "Schatz, ich geh mal zu Thalia und hol den neuen Sony" ...

Wenn's von Köln nach Berlin nicht so weit wäre und der Kurier auch sonntags arbeiten würde, könnte ich das Teil sogar noch am Wochenende in die Finger bekommen.
So wird's wohl Montag werden, seufz ... die Spezifikationen klingen aber schon mal klasse!

Testbericht folgt. Erst mal haue ich mich damit an den Strand!

Last edited by K-Thom; 08-15-2009 at 05:21 AM.
K-Thom is offline   Reply With Quote