View Single Post
Old 12-09-2012, 02:37 AM   #26
hamlok
Currently Reading
hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.hamlok ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
hamlok's Avatar
 
Posts: 4,351
Karma: 6427165
Join Date: Nov 2009
Location: Germany
Device: Kobo, Tolino, Kindle, Pocketbook, Sony
Wir haben ja auch schon lange einen künstlichen Baum. Das liegt u.a. an meiner Mutter oder auch an uns Kindern.
Statt die alte Tanne über die Terrasse zu entsorgen, haben wir ihn quer durch das ganze Haus gezogen. Meine Mutter hat die Nadeln noch Monate später gefunden.

Meine Schwester und ich hatten dann aber später auch mal wieder echte. Ich hatte aber immer eine künstlichen Beleuchtung. Bei den Bränden um Weihnachten gruselt es mich.


Quote:
Originally Posted by aceflor View Post
Und man könnte (wir nicht) auch einen Duftspray dafür kaufen.
Das wäre doch mal eine Idee.

Frühlingsfrische, Sommerwiese, Ocean, Cappuccino...

Last edited by hamlok; 12-09-2012 at 02:39 AM.
hamlok is offline   Reply With Quote