Thread: iRiver iRiver Story HD
View Single Post
Old 09-30-2011, 06:39 AM   #5
frostschutz
Linux User
frostschutz ought to be getting tired of karma fortunes by now.frostschutz ought to be getting tired of karma fortunes by now.frostschutz ought to be getting tired of karma fortunes by now.frostschutz ought to be getting tired of karma fortunes by now.frostschutz ought to be getting tired of karma fortunes by now.frostschutz ought to be getting tired of karma fortunes by now.frostschutz ought to be getting tired of karma fortunes by now.frostschutz ought to be getting tired of karma fortunes by now.frostschutz ought to be getting tired of karma fortunes by now.frostschutz ought to be getting tired of karma fortunes by now.frostschutz ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
frostschutz's Avatar
 
Posts: 2,279
Karma: 6123806
Join Date: Sep 2010
Location: Heidelberg, Germany
Device: none
Ja ich habe mittlerweile gesehen es ist angekündigt für November auf http://www.lesen-leicht-gemacht.de/

Wenn es eine WLAN Version gibt dürfte der Preis der Basisversion wohl runtergehen. Wenn die Basis-Version nicht sogar ganz verschwindet.

Ich brauche das WLAN überhaupt nicht, aber ich hoffe daß es dann auch für die Basisversion weiterhin Firmwareupdates geben wird. Das letzte mit der Suchfunktion ist ja nur für die Wifi-Version verfügbar, wenn man da dann mit der Basisversion den kürzeren zieht ist das schon etwas ärgerlich.
frostschutz is offline   Reply With Quote