View Single Post
Old 10-11-2013, 12:09 PM   #20
Marrella
Cambrian crab
Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
Marrella's Avatar
 
Posts: 2,831
Karma: 3229927
Join Date: May 2012
Location: Germany
Device: Kindle, Pocket Book, Kobo, Sony
Ich habe zwar keinen Rabatt bekommen, weil ich kein Prime-Mitglied bin, aber ich bin völlig hin und weg von meinem neuen Paperwhite. So ein gutes Schriftbild haben die meisten meiner (in den Augen der Ewig-Gestrigen) ach so tollen Bücher nicht (und ich rede hier definitiv nicht von Taschenbüchern).

Die Beleuchtung ist gleichmäßig und angenehm und nicht so "kalt", wie ich sie bei Readern der vorigen Generation gesehen habe. Das Bedienkonzept gefällt mir auch, was ja nicht ganz unwichtig ist. Ich hätte gedacht, dass ich die Tastatur vermissen werde, aber mit der virtuellen bin ich definitiv noch schneller. Tja, mein armer Keyboard wird es da nicht leicht haben mit dieser Konkurrenz...
Marrella is offline   Reply With Quote