View Single Post
Old 04-17-2009, 07:54 PM   #2
netseeker
sleepless reader
netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
netseeker's Avatar
 
Posts: 4,763
Karma: 615547
Join Date: Jan 2008
Location: Germany, near Stuttgart
Device: Sony PRS-505, PB 360° & 302, nook wi-fi, Kindle 3
Wenn wir das auf den "deutschsprachigen Raum" ausweiten, wäre ich da sehr dafür. Ich habe schon ein paar Mal überlegt an den Treffen in Paris teilzunehmen...

Das mit den Demos klingt mir sehr nach Zusammentreffen mit den Ordnungshütern aufgrund nicht genehmigter Demo. Mit sowas war ich eigentlich durch - ich kann doch da meistens meine große Klappe nicht halten und das führt dann oft zu unangenehmen Situationen...
Aber wenn wir das natürlich 48 Stunden vorher anmelden....
netseeker is offline   Reply With Quote