View Single Post
Old 03-01-2013, 01:29 PM   #9
medard
Wizard
medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
medard's Avatar
 
Posts: 1,014
Karma: 5595784
Join Date: May 2012
Device: Electronic Paper
Davon habe ich Vorfeld gar nichts gehört, ich bin wie vom Donner gerührt.

Amüsant finde ich, dass die Sachen die für Gelegenheitsnutzer vielleicht interessant klingen aber in der Praxis kaum Verwendung finden so stark aufgestockt worden sind. 25 GB Cloud.. Das sollte für die 25'000 Bücher reichen, die ich nächste Woche lesen werde.

Hässlich ist das Ding. Aber das ist nicht so wichtig. Jetzt interessiert mich der Viellesertest: Gibt es ein gutes und verlässliches Markierungsmanagement für die Epubs, gibt es Regale und einzelne Bibliotheken für meine Dateien, tun die Finger nach einer Stunde lesen weh, oder die Augen..

Ich bin gespannt. Ich habe irgendwie den Eindruck dass ich's haben möchte.
medard is offline   Reply With Quote