View Single Post
Old 01-18-2009, 03:37 PM   #110
ravenne
Wizard
ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
ravenne's Avatar
 
Posts: 4,917
Karma: 1840619
Join Date: Oct 2008
Location: Munich, Germany
Device: Kindle PW, PocketBook 360°, Cybook Gen3, iPad mini
Quote:
Originally Posted by mtravellerh View Post
Waldröschen 2 hochgeladen. Uff! Harter Brocken! Schwab 2 jetzt auch hochgeladen. Viel Spaß!

NB: Epub TOC bei den Schwabs ist flach, da Calibre noch nicht multihierarchisch arbeitet. Wird bei Gelegenheit und nach Nachbesserung verbessert. Bitte nur internen Inhalt benutzen, falls das stört.
mtravellerh, Du bist mein Held!!!!
Ich hab mittlerweile einiges als Epub auf dem Handy (iPhone) und ich genieße es dermaßen, schnell was zu lesen, wenn die S-Bahn mal wieder Verspätung hat o.ä.; neulich hab ich an der Supermarktkasse gelesen, okay, das ist leicht übertrieben, aber die Schlange war echt lang
Unten sieht man, wie Schwab I auf dem iPhone aussieht. Das TOC-Problem stört nicht, ich nehm einfach die Bookmarks (s. Bild2).
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Schwab_Titel.jpg
Views:	626
Size:	47.4 KB
ID:	21646   Click image for larger version

Name:	Schwab_Bookmarks.jpg
Views:	606
Size:	32.3 KB
ID:	21647   Click image for larger version

Name:	Schwab_1.jpg
Views:	592
Size:	35.6 KB
ID:	21648  
ravenne is offline   Reply With Quote