View Single Post
Old 02-17-2013, 01:36 AM   #33
medard
Wizard
medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.medard ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
medard's Avatar
 
Posts: 1,014
Karma: 5595784
Join Date: May 2012
Device: Electronic Paper
Nun schaltet sich das Bundesministerium für Arbeit und Soziales ein.

Quote:
Politiker wollen mehr über den Umgang Amazons mit Saisonarbeitern erfahren. Arbeitsministerin von der Leyen droht der Zeitarbeitsfirma gar mit Lizenzentzug. Der betroffene Sicherheitsdienst weist den Vorwurf des Rechtsextremismus zurück. Durchsuchungen der Zimmer von Arbeitern sollten "Hoteleigentum schützen".
Süddeutsche Zeitung: Von der Leyen fordert Aufklärung von Amazon

Quote:
Der Onlinehändler behandelt einen Teil der Mitarbeiter schlecht. Wohl auch, weil der Marktführer sein Wachstum nicht unter Kontrolle hat. Nun droht von der Leyen der Leiharbeitsfirma mit Lizenzentzug.
Die Welt: Die dunkle Seite des Erfolgsmodells Amazon
medard is offline   Reply With Quote