View Single Post
Old 11-19-2008, 05:37 AM   #36
ravenne
Wizard
ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
ravenne's Avatar
 
Posts: 4,917
Karma: 1840619
Join Date: Oct 2008
Location: Munich, Germany
Device: Kindle PW, PocketBook 360°, Cybook Gen3, iPad mini
Quote:
Originally Posted by Anderl View Post
danke für die hinweise; den mobi-creator habe ich jetzt schon mal runtergeladen und ausprobiert; calibre lade ich jetzt schon mal runter. mit den märchen von h.c. andersen dürfte es ja dann keine probleme geben :-)
Hallo Anderl,
erst mal herzlichen Glückwunsch zur Entscheidung für das Cybook. Ich hab meines seit etwa einem Monat und bin sehr zufrieden.

Ich hatte auch schon mal gegrübelt, mich an das Thema Ebookerstellung zu wagen. Ich würde nämlich nur zu gerne auf MR eine große deutsche Büchersektion sehen Vielleicht können wir uns ja mal austauschen? Ich steh da allerdings noch ganz am Anfang.

Viele Grüße aus und nach München (wie ich gerade sehe, ist ja lustig)
ravenne
ravenne is offline   Reply With Quote