View Single Post
Old 03-23-2009, 04:28 PM   #2
netseeker
sleepless reader
netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
netseeker's Avatar
 
Posts: 4,763
Karma: 615547
Join Date: Jan 2008
Location: Germany, near Stuttgart
Device: Sony PRS-505, PB 360° & 302, nook wi-fi, Kindle 3
Wenn Du vorwiegend Mobipocket-Bücher liest, dann wären das Cybook oder das BeBook die erste Wahl. In Bezug auf PDF hat der Sony bisher die beste Unterstützung, wenn man dann noch die ePub-Unterstützung einbezieht, kommt man derzeit kaum am Sony vorbei.
Allerdings soll das Cybook mit dem nächsten Firmware-Update auch ePub-Unterstützung bekommen, ob und wann das sein wird: Keine Ahnung. Ursprünglich wars mal für das 1. Quartal diesen Jahres angekündigt...

Der Wohlfühlfaktor ist mit einem Reader in der Sonne entschieden besser: Das Display ist viel, viel besser lesbar. Bin mit meinem Sony auf Lanzarote im Hochsommer jeden Tag am Strand gewesen (in einer Schutzhülle, wegen dem Sand) und es war ein Vergnügen da zu lesen.
netseeker is offline   Reply With Quote