View Single Post
Old 12-27-2009, 05:35 AM   #64
SciFiFan
Connoisseur
SciFiFan once ate a cherry pie in a record 7 seconds.SciFiFan once ate a cherry pie in a record 7 seconds.SciFiFan once ate a cherry pie in a record 7 seconds.SciFiFan once ate a cherry pie in a record 7 seconds.SciFiFan once ate a cherry pie in a record 7 seconds.SciFiFan once ate a cherry pie in a record 7 seconds.SciFiFan once ate a cherry pie in a record 7 seconds.SciFiFan once ate a cherry pie in a record 7 seconds.SciFiFan once ate a cherry pie in a record 7 seconds.SciFiFan once ate a cherry pie in a record 7 seconds.SciFiFan once ate a cherry pie in a record 7 seconds.
 
SciFiFan's Avatar
 
Posts: 72
Karma: 1785
Join Date: Oct 2009
Location: Switzerland
Device: PocketBook 360° (silbrig-weiss)
Für PDFs wünsche ich mir einen neuen Modus: Es gibt ja den Modus "an Breite anpassen", der sehr gut die bei ebooks unnötigen Ränder weglässt. Ich wünsche mir nun einen Modus "an Breite und Höhe anpassen". In diesem Modus sollten auch die Ränder oben und unten weggelassen werden, und das Buch in der Höhe minimal gestaucht werden, so dass im Hochmodus genau 1 Seite ohne Blättern Platz hat. Im Quermodus sollte 1 Seite auf genau 2 Bildschirmseiten aufgeteilt werden (natürlich mit leichtem Ueberlappen), so dass man mit 2 Tastendrücken pro Seite auskommt.
SciFiFan is offline   Reply With Quote