View Single Post
Old 06-11-2010, 03:10 AM   #21
ravenne
Wizard
ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
ravenne's Avatar
 
Posts: 4,917
Karma: 1840619
Join Date: Oct 2008
Location: Munich, Germany
Device: Kindle PW, PocketBook 360°, Cybook Gen3, iPad mini
Ja sagt amal! Was ist denn hier los??!! Fußballfan hin oder her, wenn WM ist, muss man doch mitfiebern, Würstel auf den Grill werfen, ein Bier kalt stellen (dürfen auch zwei sein) und mit Freunden vor dem Fernseher sitzen!!! Ich freu mich jedenfalls riesig auf die Spiele Vielleicht kommt der Enthusiasmus ja, wenn ihr euch auch rein optisch ein bisschen darauf einstellt, hm?

Name:  gulu_fifa.jpg
Views: 244
Size:  24.7 KBName:  gromit_fifa.jpg
Views: 244
Size:  31.9 KB

Name:  beachwanderer_FIFA.jpg
Views: 9721
Size:  30.8 KB Name:  jane_fifa.jpg
Views: 245
Size:  24.5 KB

Name:  Manichean_fifa.jpg
Views: 243
Size:  33.3 KBName:  netseeker_FIFA.jpg
Views: 243
Size:  30.2 KB

Name:  ygg_FIFA.jpg
Views: 239
Size:  42.0 KBName:  Targor_fifa.jpg
Views: 243
Size:  28.1 KB

Name:  eagleeye_fifa.jpg
Views: 245
Size:  27.9 KB

Hmmm Jetzt muss ich nur noch rausfinden, für wen mth schreit (doch nicht für die Franzosen, oder? ) und wie ich Schwarz-Rot-Gold in T-Frain's animiertes Gif reinkriege.... Österreich macht ja leider nicht mit.
ravenne is offline   Reply With Quote