View Single Post
Old 06-16-2009, 07:13 AM   #7
netseeker
sleepless reader
netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
netseeker's Avatar
 
Posts: 4,763
Karma: 615547
Join Date: Jan 2008
Location: Germany, near Stuttgart
Device: Sony PRS-505, PB 360° & 302, nook wi-fi, Kindle 3
Ich bin wie angekündigt mit an Bord und werde versuchen - neben tirsales (tirsales, wie siehts aus? Noch dabei?) - soviel gute Laune wie möglich mitzubringen.

Quote:
Originally Posted by Fellball View Post
Ich komme und bringe noch einen Kumpel mit. Den will ich mit eurer Hilfe endgültig auf eBooks anfixen.
Das werden wir schon hinbekommen.

Quote:
Originally Posted by K-Thom View Post
Sorry, ich muss aus beruflichen Gründen auch absagen. Bei mir steht die nächsten Wochen und Wochenenden zu viel an.
Na das ist jetzt aber Mist - muss ich doch den Tätowierer wieder abbestellen, der Deine "natürliche Werbefläche" ausschmücken sollte.
netseeker is offline   Reply With Quote