View Single Post
Old 04-23-2009, 09:28 AM   #11
tirsales
MIA ... but returning som
tirsales ought to be getting tired of karma fortunes by now.tirsales ought to be getting tired of karma fortunes by now.tirsales ought to be getting tired of karma fortunes by now.tirsales ought to be getting tired of karma fortunes by now.tirsales ought to be getting tired of karma fortunes by now.tirsales ought to be getting tired of karma fortunes by now.tirsales ought to be getting tired of karma fortunes by now.tirsales ought to be getting tired of karma fortunes by now.tirsales ought to be getting tired of karma fortunes by now.tirsales ought to be getting tired of karma fortunes by now.tirsales ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
tirsales's Avatar
 
Posts: 1,600
Karma: 511342
Join Date: Nov 2007
Location: Germany
Device: PRS-505 and *Really* not owning a PRS-700
Quote:
Originally Posted by Pulp View Post
Irgendwie traurig - sie wehren sich mit Händen und Füßen gegen Foren in denen Bücher zum download angeboten werden (ich hab mir sagen lassen: in toller Qualität, mehrfach kontrollgelesen und drm-frei) - und statt den Leuten dann die Gelegenheit zu geben, Werke einfach auf legalem Weg zu erwerben versuchen die das Kauferlebnis aus jedem möglichen Winkel zu torpedieren... wo ist da der Geschäftssinn?
Och, sie machen nur (genau) das gleiche, was die restliche Medienindustrie bereits getan hat. Ich glaube nicht, dass es (nur) Unfähigkeit von Seiten der Manager ist - mehr ein Versuch, den eBook-Markt kaputt zu machen, bevor er entsteht. Dann können sie weiter in Ruhe auf tote Bäume setzen.

Verschwörungstheorie? Sicherlich. Aber die Alternative ist Unfähigkeit auf Seiten der Verlage - möchte ich auch nicht unbedingt annehmen
tirsales is offline   Reply With Quote