View Single Post
Old 04-22-2009, 03:07 PM   #5
netseeker
sleepless reader
netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
netseeker's Avatar
 
Posts: 4,763
Karma: 615547
Join Date: Jan 2008
Location: Germany, near Stuttgart
Device: Sony PRS-505, PB 360° & 302, nook wi-fi, Kindle 3
*kopfschüttel*

So langsam bekomm ich den "Blues", wenn das so weiter geht. Als wäre es noch nicht schlimm genug, dass sich viele Verlage im deutschsprachigen Raum derzeit so unfähig gebärden! Bin seit Anfang des Jahres auch schon ein paar Mal auf diese Restriktionen gestoßen, konnte dies aber durch Adress-Trickserei und Paypal-Bezahlung bisher noch weitgehend ignorieren. Als nächstes kommen dann Regionalcodes, Geolocating vor dem Download, Fingerprintabgabe, Download nur gegen DNS-Probe und was weiß ich nicht noch.
Dann verlier ich irgendwann mit Sicherheit die Lust überhaupt noch eBooks käuflich zu erwerben und lese mich erstmal komplett durch die über 10000 Titel hier bei MR.
netseeker is offline   Reply With Quote