View Single Post
Old 12-14-2010, 08:06 AM   #23
darknessangel
Addict
darknessangel ought to be getting tired of karma fortunes by now.darknessangel ought to be getting tired of karma fortunes by now.darknessangel ought to be getting tired of karma fortunes by now.darknessangel ought to be getting tired of karma fortunes by now.darknessangel ought to be getting tired of karma fortunes by now.darknessangel ought to be getting tired of karma fortunes by now.darknessangel ought to be getting tired of karma fortunes by now.darknessangel ought to be getting tired of karma fortunes by now.darknessangel ought to be getting tired of karma fortunes by now.darknessangel ought to be getting tired of karma fortunes by now.darknessangel ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
darknessangel's Avatar
 
Posts: 297
Karma: 1018140
Join Date: Feb 2009
Device: PRS-505, iPad
Quote:
Originally Posted by mtravellerh View Post
Mangas kommen übrigens auch richtig gut im 902. Ich mag ja die "erwachsenen" Mangas am liebsten (wie etwa Berserk)
Ha, ha... für eine Sekunde hab ich "erwachsenen" Mangas mit Hentai assoziiert

Trotzdem... Es gibt genug gute Mangas draussen. Ich hab ein backlog an ungelesenen Mangas von mehrere GBs. The evil real life lässt mich nicht damit in ruhe!

Aber hey... Manga hat schon seine Präsenz in Deutschland und viele Titeln sind auf Deutsch zu haben! (dass ich es lieber auf englisch bevorzuge ist eine andere Sache)

Und weitere Empfehlungen... mmm... from the top of my head die grosse Titeln haupsächlich:

Blade of the Immortal
School Rumble
Angel's Sanctuary
Rurouni Kenshin
Hellsing
Baki the Grappler
Flame of Recca
Claymore
D.gray-man
Airgear
Fruits basket
Tenjou Tenge
Mushishi
und so weiter... (bin jetzt an der Arbeit und will nicht mehr Zeit verlieren XD)

Last edited by darknessangel; 12-14-2010 at 08:13 AM.
darknessangel is offline   Reply With Quote