View Single Post
Old 11-19-2012, 04:43 PM   #1371
sento
Zealot
sento ought to be getting tired of karma fortunes by now.sento ought to be getting tired of karma fortunes by now.sento ought to be getting tired of karma fortunes by now.sento ought to be getting tired of karma fortunes by now.sento ought to be getting tired of karma fortunes by now.sento ought to be getting tired of karma fortunes by now.sento ought to be getting tired of karma fortunes by now.sento ought to be getting tired of karma fortunes by now.sento ought to be getting tired of karma fortunes by now.sento ought to be getting tired of karma fortunes by now.sento ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
Posts: 124
Karma: 1001130
Join Date: Mar 2012
Location: Germany
Device: Pocketbook Touch 622
Stimmt im fbreader klappt es. Dann ist der Effekt im AdobeViewer wohl ein Bug. Dann lese ich vorerst mit dem fbreader Englisch. Ein Lob an die Entwickler. Da hat wohl wirklich mal jemand vom Touch-Bildschirm gebrauch gemacht und hatte Mitleid.

Ich hatte ein ähnliches Problem unter Linux. Plötzlich war alles schreibgeschützt. Es lag allerdings an der Speicherkarte. Ein formatieren dieser hat alles wieder in Ordnung gebracht. Die RC-Version war beim Verbinden mit dem PC auch nicht so stabil, wie die 3.2er. Ich musste zwei Resets machen, weil er stehengeblieben ist beim Ausstöpseln.
sento is offline   Reply With Quote