View Single Post
Old 07-13-2008, 06:53 AM   #12
zelda_pinwheel
zeldinha zippy zeldissima
zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
zelda_pinwheel's Avatar
 
Posts: 27,827
Karma: 921169
Join Date: Dec 2007
Location: Paris, France
Device: eb1150 & is that a nook in her pocket, or she just happy to see you?
Quote:
Originally Posted by Hadrien View Post
Pour avoir essayé la bête, je ne trouve pas que le Kindle soit d'une extrême facilité d'utilisation. Certes, c'est de loin l'appareil sur lequel il est le plus facile de se procurer des livres étant donnée sa connectivité EVDO, mais les menus, boutons et l'UI en général ne font pas penser à un appareil particulièrement orienté "newbie".
ha d'accord, c'était pas l'impression que j'ai eue. évidemment, je n'en ai jamais vu en live (que veux-tu, je découvre tout juste le cybook ), mais c'est vrai que je pensais surtout au fait de pouvoir se procurer des livres sans passer par une interface pc, en faisant un peu abstraction de UI de la chose elle-même...
zelda_pinwheel is offline