View Single Post
Old 01-31-2009, 10:44 AM   #134
mtravellerh
book creator
mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
mtravellerh's Avatar
 
Posts: 9,635
Karma: 3856660
Join Date: Oct 2008
Location: Luxembourg
Device: PB360°
Quote:
Originally Posted by netseeker View Post
Wenn du den Gerstenäcker ohnehin schon auf der Liste hattest, dann lasse ihn bitte auch drauf.
Ich mach dann erstmal die anderen aus meiner Liste fertig, da werde ich ne ganze Weile bechäftigt sein. Den Crusoe will ich ohnehin mit freien, verfügbaren Illustrationen versehen und als Anfänger brauche ich sowieso länger um so ein Buch fertigzustellen.

Moment mal, wie war das mit den Covern? Kann man sich einfach so an ravenne wenden, wenn man ein Cover benötigt?
Ich arbeite mit Ravenne zusammen, ja. Meine Cover sind nämlich nicht so gut. Kannst Sie Ja selber fragen, ob sie Lust hat, einige von den Covers zu machen. Sie kann ganz gut für sich selbst reden.
mtravellerh is offline   Reply With Quote