View Single Post
Old 04-16-2013, 01:56 AM   #19
pynch
why in?
pynch ought to be getting tired of karma fortunes by now.pynch ought to be getting tired of karma fortunes by now.pynch ought to be getting tired of karma fortunes by now.pynch ought to be getting tired of karma fortunes by now.pynch ought to be getting tired of karma fortunes by now.pynch ought to be getting tired of karma fortunes by now.pynch ought to be getting tired of karma fortunes by now.pynch ought to be getting tired of karma fortunes by now.pynch ought to be getting tired of karma fortunes by now.pynch ought to be getting tired of karma fortunes by now.pynch ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
pynch's Avatar
 
Posts: 1,620
Karma: 28802432
Join Date: Apr 2012
Device: Sony PRS-350, Kobo Aura
Die Stylesheetzuweisung für die Fußnoten habe ich in einem Update v.2.1 ergänzt, der Rest bleibt wie er ist!!! Ich habe wenig Lust, hier zunehmend kleinkarierte Diskussionen über Dinge zu führen, die weder den Sinn des Textes entstellen noch die Lektüre behindern. Daher möchte ich dich, ousia, bitten, von weiteren »Vorschlägen« (und den deplatzierten Belehrungen im Besonderen) abzusehen.

Es geht nicht darum, die Nietzsche-Buchausgabe zu verbessern, sondern bestenfalls darum, sie im Rahmen der Möglichkeiten und Erfordernisse von digitalen Ausgaben genau zu reproduzieren. Insofern ist auch die Frage, ob griechische Wörter den Regeln der aktuellen Rechtschreibung folgen, vollkommen irrelevant.
pynch is offline   Reply With Quote