View Single Post
Old 09-07-2013, 11:31 AM   #24
Marrella
Cambrian crab
Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
Marrella's Avatar
 
Posts: 2,831
Karma: 3229927
Join Date: May 2012
Location: Germany
Device: Kindle, Pocket Book, Kobo, Sony
Ich meine, bei Audible.com gibt es schon lange die Möglichkeit, ein Hörbuch bei Nicht-Gefallen zurückzugeben. Zum Glück habe ich in den fast 5 Jahren, in denen ich mein Abo bei Audible.de habe, eigentlich nie wirklich ins Klo gegriffen. Wenn ich mich recht erinnere, habe ich für einen gekauften Titel nur einmal weniger als 4 Sterne vergeben.

Ich finde es gut, dass sie endlich die Möglichkeit implementiert haben, Geschichte und Sprecher getrennt zu bewerten, das gibt es bei Audible.com ja auch schon länger. Ein mieser Sprecher kann ein ansonsten gutes Buch nämlich völlig ruinieren, finde ich. Und manchmal ist es sogar umgekehrt.
Marrella is offline   Reply With Quote