View Single Post
Old 05-19-2009, 11:10 AM   #4
mtravellerh
book creator
mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
mtravellerh's Avatar
 
Posts: 9,635
Karma: 3856660
Join Date: Oct 2008
Location: Luxembourg
Device: PB360°
Quote:
Originally Posted by K-Thom View Post
Bei Weltbild erfolgt der Verkauf ausschließlich über die Online-Shops. Man kann sich die Reader offenbar nicht einmal in eine Filiale zum Abholen schicken.

Und was Mediamarkt betrifft - es handelt sich hier um den spanischen Zweig von Mediamarkt, wie auch am Link deutlich zu erkennen.

Und bei der aktuellen Firmenpolitik, die Gen3-Kunden so im Regen stehen zu lassen (ich warte auch schon seit Monaten ...), überlege ich mir inzwischen, das Teil zu verkaufen und mir einen neuen Reader zuzulegen. Nur nichts von Bookeen! Da liegäugel ich schon eher mit dem Cool-er.
Ich auch. Oder Mini-BeBook. Ausserdem scheint das Opus a****teuer zu werden (Preis anscheinend 250 Euro)
mtravellerh is offline   Reply With Quote