View Single Post
Old 08-15-2010, 02:54 PM   #16
zelda_pinwheel
zeldinha zippy zeldissima
zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
zelda_pinwheel's Avatar
 
Posts: 27,827
Karma: 921169
Join Date: Dec 2007
Location: Paris, France
Device: eb1150 & is that a nook in her pocket, or she just happy to see you?
Quote:
Originally Posted by FlorenceArt View Post
Génial comme définition ! Ce site, c'est un peu comme l'encyclopédie démocratique, non ?
hou là, ça chauffe dans mes signets aujourd'hui, je sens qu'entre moi et l'encyclopédie démocratique c'est le début d'une belle amitié. mais je ne crois pas que les 2 sites soient si similaires (à part l'aspect "logophilie" à la base de chacun...), car en fait sur expressio, on se prend pas au sérieux, mais ils essaient quand même de donner les explications et origines exactes dans la mesure du possible. au lieu de raconter n'importe quoi, ce qui est le but avoué (ô combien louable ) de l'encyclopédie.
zelda_pinwheel is offline   Reply With Quote