View Single Post
Old 12-29-2012, 04:31 PM   #76
ravenne
Wizard
ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
ravenne's Avatar
 
Posts: 4,917
Karma: 1840619
Join Date: Oct 2008
Location: Munich, Germany
Device: Kindle PW, PocketBook 360°, Cybook Gen3, iPad mini
Quote:
Originally Posted by Marc_liest View Post
Lebe noch!

Für meine Frau gab es ein Galaxy S2 in einer Sonderedition mit weißem Leder und Swarovski-Elementen und für meinen Sohn ein Xperia Arc S.

Ich war doch schon mit dem iPad mini und dem PW (den ich wohl nicht behalten werde) versorgt und die neuen iMacs lassen auf sich warten.
Ui, da ist es deiner Familie aber gut gegangen
Dass der lang erwartete PW doch nicht das Richtige für dich ist, tut mir leid Aber wenn er keinen Mehrwert im Vergleich zu deinen anderen Geräten hat, ist Zurückschicken wohl am sinnvollsten.
ravenne is offline   Reply With Quote