View Single Post
Old 11-17-2012, 11:39 AM   #9
pynch
why in?
pynch ought to be getting tired of karma fortunes by now.pynch ought to be getting tired of karma fortunes by now.pynch ought to be getting tired of karma fortunes by now.pynch ought to be getting tired of karma fortunes by now.pynch ought to be getting tired of karma fortunes by now.pynch ought to be getting tired of karma fortunes by now.pynch ought to be getting tired of karma fortunes by now.pynch ought to be getting tired of karma fortunes by now.pynch ought to be getting tired of karma fortunes by now.pynch ought to be getting tired of karma fortunes by now.pynch ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
pynch's Avatar
 
Posts: 1,620
Karma: 28802432
Join Date: Apr 2012
Device: Sony PRS-350, Kobo Aura
Quote:
Originally Posted by mmat1 View Post
Schließlich ist der Unterschied zwischen einem Apostroph und einem Fliegendreck nicht mehr sehr gross...
Da muss ich doch auf’s Schärfste protestieren, dass hier der höchst ehrenwerte Apostroph mit Insektenexkrementen verglichen wird!

Quote:
Originally Posted by mmat1 View Post
Habe im Moment auch dieses Problem und bisher ist mir nix besseres dazu eingefallen, als diese von Wikipedia Zeichen für Zeichen mit Copy und Pasta zu übernehmen.
Mit der Windows-Zeichentabelle kann man sich auch Zeichenfolgen zusammenklicken, ohne Krämpfe im Finger zu bekommen.

Quote:
Originally Posted by mmat1 View Post
Nicht sehr schön, aber den Krempel versteht doch eh' keine Sau....
Das ist natürlich wahr, muss aber trotzdem anständig gemacht werden. Sonst kommt Bruce und haut euch auf die Finger.

Last edited by pynch; 11-17-2012 at 11:54 AM.
pynch is offline   Reply With Quote