View Single Post
Old 11-13-2012, 02:20 PM   #1471
mmat1
Berti
mmat1 ought to be getting tired of karma fortunes by now.mmat1 ought to be getting tired of karma fortunes by now.mmat1 ought to be getting tired of karma fortunes by now.mmat1 ought to be getting tired of karma fortunes by now.mmat1 ought to be getting tired of karma fortunes by now.mmat1 ought to be getting tired of karma fortunes by now.mmat1 ought to be getting tired of karma fortunes by now.mmat1 ought to be getting tired of karma fortunes by now.mmat1 ought to be getting tired of karma fortunes by now.mmat1 ought to be getting tired of karma fortunes by now.mmat1 ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
mmat1's Avatar
 
Posts: 1,196
Karma: 4985964
Join Date: Jan 2012
Location: Zischebattem
Device: Acer Lumiread
Quote:
Originally Posted by slowfax View Post
Die Frage, warum das PB622 (oder dessen Leseprogramm fbreader?) mit dem Original seine Schwierigkeiten hat, wird hier wohl unbeantwortet bleiben. Ich versuche es mal im PB- oder EPUB-Forum.
Dank & Gruß
SF
Hi,
also, FB-Reader (sorry...) Das des Ding nicht mit der Formatierung des Buchs zurechtkommt wundert mich nicht.

Ich weiss, auch beim 622 hat der Adobe-Reader so seine Macken, aber er wird grundlos verteufelt ... Bei mir funktionieren die vorgeschlagenen Änderungen jedenfalls (auf dem 622 mit Adobe-Reader)
mmat1 is offline   Reply With Quote