View Single Post
Old 06-23-2009, 08:49 AM   #65
ravenne
Wizard
ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
ravenne's Avatar
 
Posts: 4,917
Karma: 1840619
Join Date: Oct 2008
Location: Munich, Germany
Device: Kindle PW, PocketBook 360°, Cybook Gen3, iPad mini
Quote:
Originally Posted by Eagleeye View Post
Ich misch' mich einfach mal ein - das ist für mich tatsächlich ein Hauptgrund, so zeitig in Frankfurt anzukommen - Ohne gepflegten Mittagsschlaf bin ich nämlich sonst ab ca. 21.30 zu nichts mehr zu gebrauchen ... )
Sollen wir um 18 Uhr Dein Hotelzimmer stürmen, um Dich wachzurütteln oder hast Du einen Wecker dabei?


Quote:
Originally Posted by Wetdogeared View Post
Ich wünsche, dass ich dort sein könnte, Sie allen zu treffen. Haben Sie Spaß.

WDE.
Hi WDE, schön Dich in der deutschen Lounge zu sehen Dein Deutsch ist ausgezeichnet! Ich wünschte auch, dass Du dort sein könntest. Du und die kuschelige junge Dame mit den blonden Locken
ravenne is offline   Reply With Quote