View Single Post
Old 11-10-2009, 06:00 PM   #17
ravenne
Wizard
ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
ravenne's Avatar
 
Posts: 4,917
Karma: 1840619
Join Date: Oct 2008
Location: Munich, Germany
Device: Kindle PW, PocketBook 360°, Cybook Gen3, iPad mini
Quote:
Originally Posted by Lynhirr View Post
Meine Freundin fertigt mir aus weichem, braunen Frottee Stoff zwei Kindle Socken mit Verschluss.

Das reicht, um den Kindle sicher im Rucksack zu transportieren.

Edit:

Ein Foto der Socke habe ich, aber das hochladen des Bildes geht hier irgendwie nicht, sorry!
Wir wollen die Socke sehn, wir wollen die Socke sehn, wir wollen die Socke, Socke sehn!!!! Zum Beispiel unten bei "zusätzliche Einstellungen" auf "Dateien anhängen", "Anhänge verwalten" und dann auf Laden vom Computer gehen. Nicht irritieren lassen: Das Bild erscheint nicht in der Vorschau, sondern erst, wenn Du auf "Antworten" klickst.
ravenne is offline   Reply With Quote