View Single Post
Old 10-28-2014, 01:51 PM   #2
Marrella
Cambrian crab
Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marrella ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
Marrella's Avatar
 
Posts: 2,831
Karma: 3229927
Join Date: May 2012
Location: Germany
Device: Kindle, Pocket Book, Kobo, Sony
Danke für den Tipp und den Link. Die Funktion ist mir ja bereits von Audible.com bekannt, wo ich auf die Art an eine ganze Reihe günstiger Hörbücher gekommen bin. Ich habe mir zum "Einstand" bei Audible.de In 80 Tagen um die Welt von Jules Verne bestellt. Die Audible-Versionen der deutschen Jules-Verne-Hörbücher finde ich eigentlich recht gelungen.

Ich wechsele allerdings nur selten zwischen Hörbuch und Ebook, sondern lade die Hörbücher einfach ganz normal herunter und spiele sie mit iTunes ab. Die Synchronisation funktioniert bei mir nur mit der Audible-App auf dem iPod, da ich keinen Kindle Fire habe. Eventuell ginge es auch mit dem alten Keyboard, aber der ist mir zum Hören zu umständlich.
Marrella is offline   Reply With Quote