View Single Post
Old 02-17-2010, 02:07 PM   #1
netseeker
sleepless reader
netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
netseeker's Avatar
 
Posts: 4,763
Karma: 615547
Join Date: Jan 2008
Location: Germany, near Stuttgart
Device: Sony PRS-505, PB 360° & 302, nook wi-fi, Kindle 3
BeBook beginnt mit der Auslieferung des "Neo"

BeBook hat nach eigener Aussage heute mit der Auslieferung des BeBook Neo begonnen.
Quote:
BeBook Exhausting day at the office, full staff helped out shipping the BeBook Neo's. All who ordered in advance : keep an eye out on your mailbox!
Eigentlich war die Auslieferung "erst" für den 25. Februar angekündigt.

Beim "Neo" handelt es sich um ein Lesegerät auf Basis des Onyx Boox 60 mit WLAN und Touchscreen, welches für 299.00 EUR zzgl. Versand angeboten wird.

Zählt hier irgendjemand zu den Vorbestellern?
netseeker is offline   Reply With Quote