View Single Post
Old 11-27-2012, 07:23 AM   #48
ravenne
Wizard
ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.ravenne ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
ravenne's Avatar
 
Posts: 4,917
Karma: 1840619
Join Date: Oct 2008
Location: Munich, Germany
Device: Kindle PW, PocketBook 360°, Cybook Gen3, iPad mini
Quote:
Originally Posted by Fellball View Post
Ich kann nicht wirklich einen Unterschied erkennen.
Ich werde heute Abend mal im Dunkeln testen welchen ich behalte.
Hmmm, also das ist nun wirklich nicht befriedigend. Schicken die bei amazon jetzt einfach die Retouren direkt an andere unzufriedene Kunden weiter? Das würde zumindest die sportliche Lieferzeit erklären.
Welche Helligkeitseinstellung haben die beiden auf dem Foto? Dann könnte ich mal ein Vergleichsfoto posten. Vermutlich sieht meiner genauso aus und ich blindes Huhn hab es noch nicht mal gemerkt, weil meine Tochter ihn abends immer in Beschlag nimmt...
ravenne is offline   Reply With Quote