View Single Post
Old 01-27-2014, 04:03 AM   #46
faltradl
Guru
faltradl ought to be getting tired of karma fortunes by now.faltradl ought to be getting tired of karma fortunes by now.faltradl ought to be getting tired of karma fortunes by now.faltradl ought to be getting tired of karma fortunes by now.faltradl ought to be getting tired of karma fortunes by now.faltradl ought to be getting tired of karma fortunes by now.faltradl ought to be getting tired of karma fortunes by now.faltradl ought to be getting tired of karma fortunes by now.faltradl ought to be getting tired of karma fortunes by now.faltradl ought to be getting tired of karma fortunes by now.faltradl ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
Posts: 602
Karma: 1712372
Join Date: Feb 2013
Location: germany
Device: PocketBook Touch
Quote:
Originally Posted by sebigbos View Post
im Zweifelsfall der vorherige poster, wa, das wärst dann wohl du.
OK, wobei ich die Antwort eigentlich schon geschrieben hatte. Nämlich das ich mich auf den Beitrag Nummer 32 (= #32) bezog, wo Micheal den Link auf seinen Blog stehen hat.

Michaels Blog

Quote:
Ich bin aus Bayern weißt du, wir machen hier nicht ständig alles richtig.
Och, mir ging es auch nicht um Fehler oder nicht, sondern um den Wunsch helfen zu können. Dummerweise gab es seit Michaels Beitrag schon mehrere. Deshalb war ich ein wenig verwirrt.

Quote:
Wir denken einfach mit und dann bastscho....
Das "bastscho" kenne ich eher aus dem Fränkischen.
faltradl is offline   Reply With Quote