View Single Post
Old 10-07-2010, 05:27 AM   #14
mtravellerh
book creator
mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
mtravellerh's Avatar
 
Posts: 9,635
Karma: 3856660
Join Date: Oct 2008
Location: Luxembourg
Device: PB360°
Quote:
Originally Posted by TomTomThomas View Post
Hi zusammen,

aktuell mache ich es auch so, dass ich das Gerät abschalte, wenn ich es nicht mehr benötige.

Ärgerlich sind nur die Seitenwechsel bei eingeschalteter Tastensperre. Neulich nach einer langen Autofahrt und versehentlich angelassenem Gerät wurde die Seitenzahl um ca. 250 Seiten verblättert.

Daher der Gedanke, dass was mit der Sensorsteuerung nicht passt und indirekt deshalb auch der Stromverbrauch in die Höhe geht.

Das eigentlich Problem für mich sind also die Seitenwechsel. Das Akku-Problem sehe ich als Folge des Ersteren.

Gruß

Thomas
Ja, in diese Richtung arbeiten wir derzeit auch.
mtravellerh is offline   Reply With Quote