View Single Post
Old 11-20-2012, 10:21 AM   #181
Svenni
Addict
Svenni ought to be getting tired of karma fortunes by now.Svenni ought to be getting tired of karma fortunes by now.Svenni ought to be getting tired of karma fortunes by now.Svenni ought to be getting tired of karma fortunes by now.Svenni ought to be getting tired of karma fortunes by now.Svenni ought to be getting tired of karma fortunes by now.Svenni ought to be getting tired of karma fortunes by now.Svenni ought to be getting tired of karma fortunes by now.Svenni ought to be getting tired of karma fortunes by now.Svenni ought to be getting tired of karma fortunes by now.Svenni ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
Posts: 319
Karma: 200808
Join Date: Oct 2009
Location: hoch im Norden
Device: einige
Quote:
Originally Posted by johnnyb View Post
Hab meinen Kindle Paperwhite eben bekommen...
Glückwunsch.

Quote:
Läuft gut und es sieht so aus, als hätte ich keine massiven Verfärbungen, Beleuchtung unten natürlich etwas uneben, aber irgendwie alles völlig undramatisch
Das hört sich ja schon mal gut an, zumal meiner heute auch auf die Reise gegangen ist. Vielleicht schon eine überarbeitete Marge (sp?)?

Quote:
(die Hüllen finde ich dagegen etwas doof, schade, dass man die vom Touch nicht weiterverwenden kann)
Sicher? Welche hast Du denn? Zumindest die Slip Sleeves, von denen ich mir eines bestellt habe (fand ich schon für den Kindle Fire 1G sehr praktisch), passen für NT, Touch und Paperwhite.
Svenni is offline   Reply With Quote