View Single Post
Old 06-08-2009, 02:44 PM   #13
Grimaud
Guru
Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.Grimaud could sell banana peel slippers to a Deveel.
 
Grimaud's Avatar
 
Posts: 748
Karma: 3000
Join Date: May 2009
Device: PRS-505, PRS-600, PRS-650
Non, c'est juste un fan avec trop de bande passante à ma connaissance (Jim Baen est mort il y a un ou deux ans).

MedFan : Médiéval-Fantastique. Je sais pas si c'est le terme consacré, je l'utilise sans doute de manière très large J'essaye actuellement de comprendre Take a thief de Lackey, et quand les dialogues, c'est sur cet air et pire, au secours

« An' that'll mean a full five siller fer the lot from a feller what's got a business in these things, an' all fer a liddle bit uv easy work for ye an me! Nah, what sez ye t' that, young'un? »

Rien à voir avec la rigueur militaire des oeuvres de Weber
Grimaud is offline   Reply With Quote