View Single Post
Old 09-19-2007, 09:39 AM   #34
yvanleterrible
When books can fly!
yvanleterrible ought to be getting tired of karma fortunes by now.yvanleterrible ought to be getting tired of karma fortunes by now.yvanleterrible ought to be getting tired of karma fortunes by now.yvanleterrible ought to be getting tired of karma fortunes by now.yvanleterrible ought to be getting tired of karma fortunes by now.yvanleterrible ought to be getting tired of karma fortunes by now.yvanleterrible ought to be getting tired of karma fortunes by now.yvanleterrible ought to be getting tired of karma fortunes by now.yvanleterrible ought to be getting tired of karma fortunes by now.yvanleterrible ought to be getting tired of karma fortunes by now.yvanleterrible ought to be getting tired of karma fortunes by now.

yvanleterrible's Avatar

Device: Kobo Mini in my lunchbox.
Ces quelques points que tu décris sont assez pour que je gardes mon Sony.

Mes périodes de lecture sont très courtes et fréquentes, j'imagine déjà les attentes pour un reboot! C'est vraiment pas sérieux.

Le brillant de la texture de surface me déplaît déja car celle du Sony aussi a tendance à m'irriter, ainsi que les réflexions sur la vitre de l'écran. Le contraste des eink étant déjà passablement bas, je dois, pour une bonne visibilité, utiliser un éclairage fort puissant. Tout ce qui entoure l'écran devient une distraction déplaisante, tel le petit logo en alu poli et même à la rigueur le blanc de mes mains. J'ai même déjà pensé à utiliser des gants noirs pour lire!
yvanleterrible is offline