View Single Post
Old 06-22-2010, 01:57 PM   #2
dugong
Enthusiast
dugong has a complete set of Star Wars action figures.dugong has a complete set of Star Wars action figures.dugong has a complete set of Star Wars action figures.dugong has a complete set of Star Wars action figures.dugong has a complete set of Star Wars action figures.

dugong's Avatar

Device: Nook
<< Na ja, so ein richtiges Update ist das ja jetzt eigentlich nicht, aber immerhin ist eins meiner größten Wünsche endlich da: Go To Page!! >>

The slide bar is okay, but it is hard to get the exact page in a 3000 page document. I want to be able to specify the page.

<< Der Rest ist meiner Meinung nach eher uninteressant. Bin mir nicht sicher, ob die Umlaute jetzt richtig geschrieben werden. Sieht teilweise so aus. >>

Accent marks are certainly not properly written. This function was corrupted when 1.2 was replaced with 1.3. The title of an Irish translation of Alice in Wonderland (Eilíse i dTír na nIontas) is now displayed in My Documents as EıÃ-se ıdTÃ-r na Iiontas. At least the text in the book is not garbled.

<< Die XXL Schrift ist zwar nett, aber die braucht man wirklich nur, wenn man super schlecht sieht, wäre was für meine Omi gewesen . >>

Speak for yourself. I'm old and my eyesight is terrible. XXL is a Godsend.

<< Das mit dem wifi Zugang im At&T Netzt ist zwar für Amis vermutlich super, nutzt uns aber glaube ich nichts. >>

I haven't tried it yet. I live in California and I had no trouble with WiFi hookups. I hope this is resolved soon elsewhere.

<< Nun ja, wenigstens mal einen wichtigen Punkt von der Wishlist ist endlich erfüllt worden. >>

I got two out of three. Maybe that ain't so bad.

Bob N.

Last edited by dugong; 06-22-2010 at 01:58 PM. Reason: Clarification
dugong is offline   Reply With Quote