View Single Post
Old 05-02-2010, 07:25 AM   #5
FlorenceArt
High Priestess
FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.

FlorenceArt's Avatar

Device: iPad Air, iPhone 4S
Merci encore, grâce aux deux exemples j'ai pu tester le processus et le refaire avec elle. Un peu compliqué pour une personne de 77 ans qui a eu son premier ordinateur il y a deux ans, mais ça devrait le faire. Elle est quand même un peu déçue par le manque de libres disponibles. Et même si elle est fascinée par le concept (des livres qu'on peut emporter partout en quantité pratiquement illimitée), elle est quand même attachée au livre papier ... je ne sais pas si elle sautera le pas de payer 13,50 € pour un fichier avec DRM (je lui ai expliqué ce que ça veut dire) quand elle peut acheter un "vrai" livre au même prix.
FlorenceArt is offline   Reply With Quote