View Single Post
Old 04-11-2010, 03:09 PM   #2
mtravellerh
book creator
mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.

mtravellerh's Avatar

Device: PB360°
Quote:
Originally Posted by Menace View Post
Hallo,

entschuldigt mich bitte, falls diese Frage schon 100mal beantwortet wurde. Nach ca. 7 Stunden Suchen (meistens im Internet) wollte ich jetzt doch einfach mal fragen:

Ich nutze meine PDAs schon lange als ebook-Reader (aktuell ist es das HP iPAQ 214).

Viele Bücher, die ich kaufen möchte, sind aber auf ePub-Basis mit DRM-Schutz.

Gibt es eine Möglichkeit (muss keine Freeware sein), diese Bücher auf meinem iPAQ mit Windows Mobile zu lesen?

Vielen Dank im Voraus.

Gruß,

Menace
Nein. gibt es nicht
mtravellerh is offline   Reply With Quote