View Single Post
Old 03-07-2010, 11:50 AM   #4
mtravellerh
book creator
mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.

mtravellerh's Avatar

Device: PB360°
Quote:
Originally Posted by Zeitlos View Post
Danke für die Antwort. =)

Hm... das bedeutet also, dass ich meinen .docs - jedenfalls solch geartete - immer in PDF umwandeln soll / kann, damit die dann völlig korrekt dargestellt werden, ja? Wenn dem so wäre, fände ich das doch noch erträglich. ^^
Muss nicht PDF sein (da werden natürlich alle Formatierungen erhalten), sondern auch für ePub beispielsweise.
mtravellerh is offline   Reply With Quote