View Single Post
Old 02-20-2010, 05:52 AM   #22
mtravellerh
book creator
mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.mtravellerh ought to be getting tired of karma fortunes by now.

mtravellerh's Avatar

Device: PB360°
Quote:
Originally Posted by Alaska View Post
Wo finde ich denn das Betajournal?

Ansonsten finde ich es schade, daß mtravellerh keine Testeberichte mehr schreibt oder sich bei Fragen zu Readern zurückhält. Ich glaube, andere schreiben voreingenommener als er und das ganz ohne berufliche Verknüpfung.

Gruß Alaska
Ich werde weiterhin gern Fragen technischer Natur beantworten, mich aber mit Meinungen zurück halten. Sicher sind einige "Fans" durchaus voreingenommener als ich, aber das ist, glaube ich, nicht direkt vergleichbar.
mtravellerh is offline   Reply With Quote