View Single Post
Old 01-22-2010, 07:35 AM   #4
Marc_liest
Early Adopter
Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.Marc_liest ought to be getting tired of karma fortunes by now.

Marc_liest's Avatar

Device: einige
Ich kann das nur bestätigen. Ich lese auch 90% auf dem Kindle. Mein Sony Reader liegt nur noch in der Schublade und mein PB360 ist mehr ein "Versuchsobjekt" (viele Updates, Schriften, Reader-Versionen, Sprachdateien, Einschaltlogos, etc.) für mich.
Der Kindle hat eigentlich keine Einstellmöglichkeiten, keine Erweiterungsmöglichkeiten, aber will ich das? Er funktioniert einfach, Updates laufen automatisch, der Einkauf von Büchern macht richtig Spaß. Unkompliziertes Lesevergnügen und hochwertige Verarbeitung.
Kindle
Marc_liest is offline   Reply With Quote