View Single Post
Old 01-19-2010, 08:22 AM   #2
zelda_pinwheel
zeldinha zippy zeldissima
zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.

zelda_pinwheel's Avatar

Device: eb1150 & is that a nook in her pocket, or she just happy to see you?
salut poluk, et félicitations de ton achat ! je n'ai pas de 505 moi-même et donc pas d'expérience directe avec le dictionnaire sur carte sd mais d'après ce fil pour le consulter il faut insérer la carte contenant le dictionnaire, puis après consultation en appuyant sur la touche "menu" ou en sortant la carte le dictionnaire "disparaît" et tu retournes à ton livre en cours ; pas besoin de sortir de celui-ci. j'imagine que pour le relancer, il suffit de réinsérer la carte... tu pourras nous raconter ton expérience, une fois que tu auras reçu ton 505.
zelda_pinwheel is offline   Reply With Quote