View Single Post
Old 01-08-2010, 09:47 AM   #19
zelda_pinwheel
zeldinha zippy zeldissima
zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.

zelda_pinwheel's Avatar

Device: eb1150 & is that a nook in her pocket, or she just happy to see you?
Quote:
Originally Posted by EowynCarter View Post
Après avoir utilisé du 5", je pense franchement que mon prochain petit format sera du 6". Même avec l'ePub, c'est parfois frustrant le 5".

edit : désolée, double post ...
ha tiens, c'est vrai ? j'ai pas encore de 5" donc je me rend pas vraiment compte, j'ai jamais été frustrée par l'écran 6" et j'ai l'impression que la différence avec un écran 5" n'est pas énorme... faudrait voir ce que ça donne en plein lecture.
zelda_pinwheel is offline   Reply With Quote