Thread: Pocketbook 302
View Single Post
Old 12-22-2009, 01:31 PM   #14
netseeker
sleepless reader
netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.netseeker ought to be getting tired of karma fortunes by now.
 
netseeker's Avatar
 
Posts: 4,763
Karma: 615547
Join Date: Jan 2008
Location: Germany, near Stuttgart
Device: Sony PRS-505, PB 360° & 302, nook wi-fi, Kindle 3
Quote:
Originally Posted by Forkosigan View Post
Ja, Touchpad geht auch ohne Pen, man kann mit dem Berührung blättern.
Ok, danke für die Info. Das 302 gefällt mir sehr gut!

Quote:
Originally Posted by Forkosigan View Post
Damit es zu keinen Missverständnis kommt, lösche ich lieber GPRS von der Datenliste.
Spielt für mich ohnehin eine untergeordnete Rolle - mir ist bei der Connectivity vor allem WLAN wichtig!

Ich würde das 302 gern auch zum Proofreading benutzen - also Annotations mit Korrekturen in ePubs (oder anderen Formaten) vornehmen und die Annotations mit der korrekturinfo dann elektronisch weiterverarbeiten. Wird es für Annotations Unterstützung geben? Wenn ja, wird in den Annotations Information über die Position der annotierten Stelle im eBook enthalten sein?
Und last but not least: Wird es eine virtuelle Tastatur geben?

(Ich weiß, ich weiß: Das Gerät ist noch nicht verfügbar und schon habe ich wieder Extrawünsche... )
netseeker is offline   Reply With Quote