View Single Post
Old 12-08-2009, 11:24 AM   #1
FlorenceArt
High Priestess
FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.FlorenceArt ought to be getting tired of karma fortunes by now.

FlorenceArt's Avatar

Device: iPad Air, iPhone 4S
N'espérez pas vous débarrasser des livres

Juste un titre qui m'a intriguée en regardant le site de la FNAC (non, il ne vendent toujours pas de Mobi et leurs prix sont toujours aussi élevés, mais j'aime bien me faire mal de temps en temps ).

N'espérez pas vous débarrasser des livres
(Jean-Claude Carrière , Umberto Eco)

La description est un peu bizarre, ça a l'air de partir un peu dans tous les sens, mais j'ai un faible pour Umberto Ecco Bref, je ne sais pas ce que ça vaut mais ça pourrait être intéressant ...
FlorenceArt is offline   Reply With Quote