Thread: Silliness Drole de Sony
View Single Post
Old 11-29-2009, 11:44 AM   #33
zelda_pinwheel
zeldinha zippy zeldissima
zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.zelda_pinwheel ought to be getting tired of karma fortunes by now.

zelda_pinwheel's Avatar

Device: eb1150 & is that a nook in her pocket, or she just happy to see you?
Quote:
Originally Posted by aceflor View Post
ah non, c'est pas vraaaaiiiiiiiment ma faute là... C'est la route du Wisconsin à ici qui a été tellement longue.... à cause de la neige, du blizzard et des grizzlys.... (je n'ai aucune idée du climat en ce moment au wisconsin, MAIS ... 1. ici c'est le lounge donc je me permets de délirer un peu 2. C'est joli les mots avec 2 z, non ? )
c'est cela, oui !

Quote:
Originally Posted by aceflor View Post
Et vive le secret bancaire !!!

pardon, j'ai pas pu résister !
incorrigible, te dis-je !!

Quote:
Originally Posted by EowynCarter View Post
Heu, le 300 à auchan ?
Je le croyait pas du tout sortit en france.
peut-être qu'on le verra, maintenant, j'ai l'impression qu'ils ont enfin réussi à épuiser leur stocke de 505...
zelda_pinwheel is offline   Reply With Quote